لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
صحبت های پروفسور را از دست ندهید

صحبت های پروفسور را از دست ندهید

او نشان داد که یووه و مجموعه بیانکونری از چه قدرت و اصالتی برخوردارند، یووه او یک بار دیگر ثابت کردند بانوی پیر تیم لحظات سخت و نفس گیر است. ماسیمیلیانو الگری که با تعویض های خوب اش در این بازی برد و نتیجه دلخواه را برای تیمش به رقم زد در کفنرانس خبری بعد از بازی در پاسخ به اولین سوال خبرنگاران گفت:

 

امید؟

 

به همه تبریک میگم، به بازیکنانم که در این بازی خوب بازی کردند و به مجموعه یووه، با توجه به دیدار رفت می دانستیم که به هیچ عنوان اسان نخواهد بود، در این بازی هم خوب شروع نکردیم، در نیمه نخست واقعا دچار مشکل شدیم و تاتنهام ما را به سختی انداخت، تیم بسیار خوبی ست و امروز هم شایستگی خود را نشان داد.

 

اما تعویض ها، از او سوال می کنند ایا در تعویض هرگز اشتباه نمی کنی؟

 

باید دست به تعویض می زدم، در سیستم تغییر دادم زیرا بازیکنانی بودن که خصوصیات متفاوتی داشتند و برای من بیشتر مفید بودند تا به نتیجه دلخواه برسیم. باید بهتر توپ را حفظ می کردیم. همین طور با امدن لختشتاینر فضا برای بازی کردن مان بهتر شد. ایگوایین و دیبالا نیز در فرم خوبی قرار داشتند، به هر حال باید به بازیکنان زمان بدهیم تا به امادگی لازم برسند، ایگوایین نباید فشار زیادی را متحمل می شد. بازی های مهمی در لیگ ایتالیا نیز پیش رو داریم.

 

اما متویدی

 

در نیمه نخست خوب بازی کرد و به تیم کمک کرد، در نیمه دوم نیاز به تغییر داشتیم.

 

الگری در پایان نیز گفت:

 

من از تیم و شاگردانم راضی هستم، انها مرا متقاعد کردند، از انچه که تیم و بازیکنان در دیدارهایی که پیروز می شویم می توانم پیشرفت و تبدیل شدن تیم به یک تیم فوق العاده را شاهد باشم و از اینکه مربی انه هستم، افتخار می کنم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
طناز احدی مقدم
طناز احدی مقدم«خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: